شنبه , مهر ۲۹ ۱۳۹۶
قالب وردپرس دانلود مقاله فارسی کلینیک کاشت مو هاست دایرکت ادمین خرید سرور مجازی آلمان
خانه / مقالات / اطلاعات ضروری برای موفقیت در فروش

اطلاعات ضروری برای موفقیت در فروش

برای موفق یت در فروش باید در خود آمادگی ایجاد کرد.آماده نبودن جهت بازاریابی فروش ،آماده شدن برای شکست است.یکی از ضروری ه های آمادگی در حوزه بازاریابی فروش داشتن اطلاعات است. داشتن اطلاعات دانش تا حدود بسياري موفق یت در فروش را تضمین می نماید .در این مطلب به ۳ نوع اطلاعات که برای دستیابی به موفق یت در فروش بایستی داشته باشید اشاره می کنیم:

appconsultant اطلاعات ضروری برای موفقیت در فروش
خرید نمونه سوال

فروش مقاله,خرید نمونه سوال,سیستم همکاری در فروش,همکاری در فروش فایل,خرید و فروش فایل,خرید و فروش فایل های قابل دانلود,خرید نمونه سوال|همکاری در فروش

۲)اطلاعات در رابطه با محصول مجموعه :

فروشندگان موفق در کار خود کارشناس می باشند .شما صرفا با داشتن فن بیان خوب نمی توانید یک فروشنده موفق باشید.شما بایستی با ادبیات کار خود ،خصوصیات ی محصول خود و تاریخچه شرکت آشنا باشید.شما می بایست قبل از جلسات حضوری فروش و یا بازاریابی تلفنی در رابطه فرآیند فروش آموزش ببینید.

شما جهت موفق یت در فروش می بایست حداقل جواب پرسشها زیر را بدانید :

من چه محصولات ی می فروشم؟
کالاها من چه خصوصیات نقاط تمایزی دارند؟
شرکـت من چه سوابق و افتخاراتی دارد؟
فرآیند فروش و تسویه حساب با مشتری به چه صورت است؟

۲)اطلاعات در رابطه با رقبا:

کمتر بازاری وجود دارد که در آن رقابت وجود نداشته باشد.حتی اگر رقبای مستقیم نباشند ،رقبای غیر مستقیم که دارای کالای جانشین هستند در بازار وجود دارند.در بازاریابی تلفنی و حضوری مشتری در پس ذهنش پرسش وجود دارد. جهت چه می بایست شما را گزینش کنم و از رقبای شما خرید نکنم؟ما جهت اینکه در طول مذاکرات تلفنی یا حضوری بتوانیم به سوال جواب بدهیم باید در مورد رقبا به خوب ی بررسي کرده باشیم و نقاط قوت و ضعف آن ها را به خوب ی بشناسیم.

در رابطه با رقبا باید حداقل جواب موارد زیر را بدانیم :

رقبای اصلی من چه افرادی هستند ؟
بازار هدف رقبا کجاست؟
نقاط قوت و ضعف رقبا چیست؟
ویژگی ها ی رقابتی رقبا چیست؟
قیمت و فرآیند فروش رقبا چیست؟

۳)اطلاعات در رابطه با بازار هدف:

برای موفق یت در فروش و بازاریابی باید بازار را بخش بندی کنیم و یک یا چند بخش از آن را به عنوان بازار هدف انتخاب کنیم.در این رابطه باید جواب پرسشها زیر را بدانیم :

شما به کدام بخش از بازار می خواهید محصولات خود را بفروشید؟ در کدام یک از بخش های بازار مشتری دارید؟ آیا در پارت ویِژگزینشه از بازار تجربه دارید یا مطالعاتی داشته اید؟
جهت چه آن قسمت از بازار را گزینش کرده اید؟ رقابت در آن قسمت از بازار کم تر است؟ آیا مزیت رقابتی خاصی دارید؟ شما در آن بخش از بازار دارای تکنولوژی خاصی هستید؟
سمت شغلی خریدار شما چیست؟ آیا مدیر بازاریابی است؟ آیا مدیر علت کارخانه و یا مسئول تدارکات؟
شما با دفتر اصلی می بایست حرف بکنید و یا شعبات زیر مجموعه هم می توانند تصمیم گیری کنند؟
مجموعه هایی که شما به عنوان بازار هدف انتخاب کرده اید چه اندازه مصرفی باید داشته باشند؟ چه اندازه ایی بایستی باشند ؟

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

شرکت کاوشگران زرین مهر – وارد کننده طلایاب فلزیاب گنج یاب شرکت

شرکت کاوشگران زرین مهر – وارد کننده طلایاب فلزیاب گنج یاب شرکت کاوشگران زرین مهر …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید vps خرید vps ارزان خرید سرور مجازی خرید سرور مجازی ارزان خرید وی پی اس خرید وی پی اس ارزان خرید فیلترشکن خرید vpn خرید vpn ارزان خرید vpn خرید vpn
close
خرید بک لینک قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپس خرید وی پی ان