دوشنبه , آذر ۲۷ ۱۳۹۶
خانه / مقالات / پرداخت در محل

پرداخت در محل

شما برای فروش هر محصولی نیاز دارید تا ابتدا آنرا عرضه بکنید . مثلاً فروشبرخي افتتاح بکنید اجناس را در آن به نمایش بگذارید. در اینترنت این امر توسط طراحی یک وب سایت صورت می گیرد. به وب سایت های اینترنتی که برای فروش کالاهای شما ایجاد می شوند حاوی معین ات، عکس، شرح ات، فیلم جالب ی در رابطه با کالا و … هستند ، فروشگاه مجازی یا فروشگاه الکترونیکی می گویند.

safe buy پرداخت در محل
سایت ولکس

ولکس,فروشگاه پستی,خرید و فروش اینترنتی,سایت ولکس,واسطه پستی,سرویس فروش اینترنتی,پرداخت پس از دریافت کالا,پرداخت پس از تحویل

روش کار فروشگاه های اینترنتی فعال در زمینه خرید فروش اینترنتی که مجهز به سرویس خرید اینترنتی پرداخت در محل هستند به صورت زیر است :

۱- خریدار وارد فروشگاه اینترنتی شده و کالای مورد نیاز را گزینش و معین ات خود را وارد می نماید .
پس روش پرداخت مبلغ سفارش نوع ارسال سفارش با گزینش یکی ازآموزش های زیر بوسیله خریدار وهله خرید انتها می پذیرد.

روش های پرداخت سفارش:

– پرداخت از طریق کارتهای اعتباری (پرداخت آنلاین): در این سیسـتم خریدار مبلغ سفارش را از طریق کارت های بانکی(عضو online payment)به صورت آنلاین پرداخت کرده و بعد از ارسال سفارش توسط فروشگاه مبلغ سفارش به فروشگاه پرداخت خواهد گردید.
-پرداخت بعد از تحویل در محل (COD): در این سیـستم مامور پست بعد از تحویل مرسوله به خریدار، مبلغ سفارش را دریافت به حساب شرکـت پرداخت واریز می نماید بعد از آن کمپانی پرداخت با فروشگاه تسویه حساب می نماید.

روش های ارسال سفارش:
– پست پیشتاز (تحویل۴۸ ساعته)
-پست سفارشی (تحویل ۳ الی ۵ روزه)
– پیک (تحویل ۸ ساعته)

۲- بعد از اتمام خرید کد رهگیری سفارش به خریدار نمایش داده خواهد شد هم از طریق پیام کوتاه و ایمیل جهت خریدار ارسال خواهد گردید.

۳- در وهله بعد مدیر فروشگاه با مصرف از پنل اختصاصی پرداخت که در اختیار دارد فاکتور سفارش حاوی اطلاعات خریدار را پرینت گرفته بعد از بسته بندی کالای مورد نظر، در پنل خود سفارش را ” آماده به ارسال ” اعلام می نماید. در این لحظه موجود بودن کالا و ارسال آن از طریق پیام کوتاه به خریدار اطلاع رسانی می گردد. لازم به ذکر است سیسـتم لجستیک پرداخت میتواند انبارداری، بسته بندی و پرینت فاکتور سفارشات تغییر وضعیت دادن سفارشات را برای شما انجام دهد.

۴- مامور پست با استفاده از پنل اختصاصی سامانه پرداخت اطلاعات را دریافت کالا را از فروشگاه جمع آوری و به استان خریدار ارسال می نماید. در این لحضه ارسال سفارش از استان مبدا از طریق پیام کوتاه به خریدار اطلاع رسانی می گردد.

۵- مامور پست استان توزیع، سفارش را در مکانی که توسط خریدار اعلام شده تحویل خواهد داد. و در صورت عدم حضـور خریدار، مامور پستمجدداً در روز بعد جهت تحویل سفارش به خریدار مراجعه خواهد نمود و در صورت عدم حضـور خریدار، سفارش بوسیله مامور پست، پیش برگشت خواهد گردید و پس جهت فروشگاه ارسال می گردد.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چگونه خودرو مناسب خود را اجاره کنیم؟

چگونه خودرو مناسب خود را اجاره کنیم؟ اجاره خودرو یکی از بهترین اتفاق هایی است که …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید vps خرید vps ارزان خرید سرور مجازی خرید سرور مجازی ارزان خرید وی پی اس خرید وی پی اس ارزان خرید فیلترشکن خرید vpn خرید vpn ارزان خرید vpn خرید vpn
close
خرید بک لینک قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپس خرید وی پی ان